Vill du bli vår framtida Head Pro/PGA-tränare?

Tranås Golfklubb med vår Golfchef Niclas Arwefjäll som motor bedriver sedan 2022 ett omfattande förändringsarbete där kärnan är att bygga ett långsiktigt starkt team av fast anställda som driver och utvecklar vår bana, träning, juniorverksamhet, shop och tar hand om våra medlemmar och gäster för att erbjuda en service med glädje och engagemang.

Dig som vi nu söker brinner för träning i allmänhet och juniorverksamhet i synnerhet. Du vill ta ett eget ansvar för att bygga en stark juniorverksamhet och utveckla dessa juniorer till ett livslångt golfande på olika nivåer. Det är i första hand din drivkraft att vara med på denna resa, lära, utvecklas och leda som vi vill ha. Det är inte nödvändigtvis en lång erfarenhet av motsvarande uppgifter som är avgörande – även om vi självklart ser erfarenhet som en merit.

Vi söker dig som
– Är administrativt lagd
– Vill utveckla både juniorer och vuxna.
– Är engagerad, driven och tar egna initiativ.
– Är serviceinriktad och vill ge bästa möjliga kundbemötande i kansli & shop.
– Har erfarenhet från Golfens IT-system (GIT) och administrativa uppgifter.
– Vill ansvara för skolverksamheten, läger och övriga junioraktiviteter.
– Vill jobba med nybörjarkurser, privatlektioner för medlemmar och gäster.
– Vill skapa en bred och högkvalitativ träningsverksamhet med allt från golfkul till elit.
– Vill vara ansvarig och driva utvecklingen av golfkul, golfskola och stora delar av juniorverksamheten.
– Är intresserad och kunnig i custom fitting och göra demodagar tillsammans med våra leverantörer.
_______________________________________________________________________________

Vår utgångspunkt är att tjänsten är en säsongsanställning på 7 mån (13 mars-13 okt) 2024. Därefter utvärderar vi och tar beslut om en förlängning till en heltids tillsvidareanställning. Vi ser att du kompetensmässigt har eller vill gå TAU eller HTU och brinner för juniorgolf. Du ser det som en stor positiv uppgift att jobba i ett team vars mål är att skapa en golfanläggning och klubb som är bland de bästa i vårt område.

Låter detta intressant?

Hör av dig för att få veta mer eller skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev om varför du skulle vilja vara en del i vårt team. Vi gör ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas om vi hittar den rätta.

Kontaktperson:
Golfchef                                     Niclas Arwefjäll                         niclas@tranasgk.se                 Tel: 0708 – 58 42 32

Välkommen med din ansökan.