Greenfee

Priser 2024

Greenfee 18 hål:

• Seniorer vardagar/helg 300 – 600 kr (beroende på säsong, dag och tidpunkt du bokar)
  • Juniorer vardagar/helg 200 kr
  • Vill du spela 36 hål betalar du halv greenfeeavgift för de sista 18 hålen på den aktuella starttiden.
  • Vill du endast spela 9 hål så betalar du 75% av ordinarie greenfee på den aktuella starttiden.

Greenfee korthålsbanan:

• Seniorer vardagar/helg 150:-
  • Juniorer 60:-
  • Juniorer upp till 13 år spelar gratis.

Hyra av golfbil

• 400 kr
  • Medlemmar med läkarintyg 200 kr
  • Greenfee-gäster med läkarintyg 250 kr
  • Hyra av golfbil vid 36 håls spel, betalar ni halv avgift för de sista 18 hålen.

Spelare med introduktionskort eller medlemskap i SGF, GAF, SGA, PGA

• SGF:s och SkGF:s introduktionskort samt PGA, GAF och SGA kort kan nyttjas för besök hos oss på Tranås Golfklubb i tjänste‐ och studiesyfte förutsatt att besöket anmälts minst en dag i förväg. Spel tillåts 1 ggr/år
  • Korten kan ej användas vid tävling, företagsgolf eller i samband med hotellpaket.
  • Besöka ska alltid anmälas i förväg till kansli@tranasgk.se senast 1 dag innan spel.

Tranås GK är med i GOLFAMORE (ej PLUS)

• Erbjudandet gäller under måndagar-fredagar (alltså ej lördagar, söndagar eller helgdagar).
  • Halv greenfee gäller på dagens högsta greenfee (500 eller 600 kr).
  • Gäller inte heller under vår Golfvecka (vecka 30).
  • Kan inte kombineras med våra samarbetsklubbar eller andra greenfeeöverenskommelser