Greenfee

Greenfeepriser och samarbeten 2024

Greenfee 18 hål:

• Seniorer vardagar/helg 300 – 600 kr (beroende på säsong, dag och tidpunkt du bokar)
  • Juniorer vardagar/helg 200 kr
  • Vill du spela 36 hål betalar du halv greenfeeavgift för de sista 18 hålen på den aktuella starttiden
  • Vill du endast spela 9 hål får du 25%rabatt på 18 håls greenfee på den aktuella starttiden.

Greenfee korthålsbanan:

• Seniorer vardagar/helg 150:-
  • Juniorer 60:-
  • Juniorer upp till 13 år spelar gratis.

Hyra av golfbil:

• Gäster 500 kr & medlemmar 400 kr
  • Gäster med läkarintyg 350 kr & medlemmar med läkarintyg 200 kr
  • Hyra av golfbil vid 36 håls spel, betalar ni halv avgift för de sista 18 hålen.

Spelare med introduktionskort eller medlemskap i SGF, GAF, SGA, PGA

• SGF:s och SkGF:s introduktionskort samt PGA, GAF och SGA kort kan nyttjas för besök hos oss på Tranås Golfklubb i tjänste‐ och studiesyfte förutsatt att besöket anmälts minst en dag i förväg. Spel tillåts 1 ggr/år
  • Korten kan ej användas på helger, vid tävling, företagsgolf eller i samband med hotellpaket.
  • Besöka ska alltid anmälas i förväg till kansli@tranasgk.se senast 1 dag innan spel.

GOLFAMORE (ej PLUS)

• Erbjudandet gäller under måndagar-fredagar (alltså ej lördagar, söndagar eller helgdagar).
  • Halv greenfee gäller på dagens högsta greenfee 600 kr = 300 kr
  • Gäller ej under vår Golfvecka (vecka 30).
  • Kan inte kombineras med våra samarbetsklubbar eller andra greenfeeöverenskommelser

Samarbete med Smålands och Östgötaklubbar:

Fullvärdiga medlemmar och hedersmedlemmar i respektive klubb erlägger följande greenfee i Eksjö & Tobo:

• 100 kronor i rabatt på ordinarie greenfee på nedanstående tider.
  • Gäller måndag-torsdag hela dagen (helgfria dagar)
  • Fredag till och med kl. 12.00
  • Lördag-söndag och helgdag vid start efter 15.00.

Fullvärdiga medlemmar och hedersmedlemmar i Gränna respektive klubb erlägger följande greenfee i Gränna:

• Greenfee 370 kronor alla vardagar.
  • Lördag-söndag och helgdag vid start efter 15.00.

Fullvärdiga medlemmar och hedersmedlemmar i respektive klubb erlägger följande greenfee i Vadstena och Mjölby.

• Seniorer: 100 kr rabatt på ordinarie greenfee helgfria vardagar.
    • Övriga tider på helger och helgdagar, inkl. midsommarafton gäller ordinarie greenfee.
    • Juniorer upp till 15 år: fritt spel, alla dagar.
    • Tävlingar: oavsett dag gäller tävlingsgreenfee enligt inbjudan

Fullvärdiga medlemmar i Östads GK och Tranås GK erlägger följande greenfee hos varandra.

• Vardagar 200 kr
    • Helger 250 kr