Till säsongen 2024 kommer vi erbjuda en ny banguide i både tryckt och digitalt format. Den tryckta banguiden kommer finnas tillgänglig gratis för gäster och medlemmar på klubben. Banguiden produceras av Caddee som mätt in banan med fokus på strategisk information för att underlätta kloka beslut. Efter inmätningen skapas vacker grafik med strävan att återskapa det lokala landskapet och de spelmässigt viktiga detaljerna.

Vår digitala banguide blir tillgänglig på klubbens hemsida men även på golfbaneportalen caddee.se och i appen Caddee.

Spela med Caddee hos oss!
I appen Caddee kommer banguiden finnas gratis för både gäster och medlemmar. Där hittar du även digitalt scorekort och GPS-mått för både vår bana och andra svenska banor. Dina bokade starttider med medspelare hämtas automatiskt från MinGolf inför varje rond och du kan skicka in ditt resultat för HCP-registrering efteråt.

Ladda ner Caddee från App Store eller Google Play och skapa sedan ett konto. Om du behöver hjälp med appen eller upptäcker något fel ska du höra av dig direkt till Caddees egen support via appens hjälpsida eller via caddee.se

Vi hoppas att våra gäster och medlemmar blir nöjda med detta alternativ till banguide, scorekort och hjälp att hitta runt banan. Vi kommer fortsättningsvis även dela ut scorekort i kansliet/receptionen/shopen och använda OnTag digitala scorekort. Caddee är ett strålande komplement till det vi redan har idag för gäster och medlemmar.