Tranås Golfklubb välkomnar och bjuder alla medlemmar till en hockeydag uppe på Brestorp!

Tillsammans njuter vi av en hockeyfest den 3 februari kl 15.00 (matchstart 16.00) för att heja fram Tranås AIF i sitt möte med topplaget Kristianstad. Martin från Norraby Krog tar med sin foodtruck upp till Brestorp och serverar en Gulashsoppa för 95 kr.

Hämta din biljett i shopen på Tranås GK – de första 50 får dessutom en soppbiljett till Norraby Krogs Gulashsoppa med bröd, en extra överraskning från Tranås GK till dig!

Vi äter tillsammans i TAIF-rummet på våning 2 i Brestorp, där du även kan köpa dryck. Vi kommer dela nyheter från Tranås GK, ge er en inblick i vårt resultat från 2023, och Taifs tränare kommer för att ge oss förutsättningarna inför matchen.

Som stolta matchsponsorer håller vi en chiptävling i entren där du har chansen att vinna fina priser. Det blir en dag att träffas under vintern och njuta av hockey tillsammans.

Vi ser fram emot att träffa alla medlemmar där!