Information från kansliet.

Medlemsavgifterna:
Ni är fortfarande några som inte betalt medlemsavgiften, vilket ni gör på mingolf.se. Tänk på att ni inte kan boka in er för spel innan ni betalt er avgift, det fungerar helt enkelt innan ni gjort det.Tidsbokningen har öppnat.
Vi har nu öppnat upp tidsbokningen för spel fr o m lördag 20 april och det går bra att boka upp din premiär runda (men då måste du betalt din avgift först).Bagskåpen.
Det har observerats att det finns ett antal skåp där det inte finns någon identifiering av ägaren och där avgiften inte är betald. Vi har vid flertalet tillfällen satt upp lapp på ditt skåp men du har tagit bort lappen och inte meddelat oss. Dessa skåp kommer att klippas upp på måndag kl. 10.00 och innehållet kommer att förvaras säkert i shopen. Efter måndag kommer dessa skåp att göras tillgängliga för uthyrning till medlemmar på väntelistan. Vi uppskattar din förståelse och samarbete i denna fråga. Vänligen kontakta oss så slipper vi strul ang ditt skåp!

Sista 2 dagarna att ta del av erbjudandet på rangebollar.
Ni köper erbjudandet direkt i appen Golfmore. Betala 1000 kr och få 600 kr i bonus. Träning ger färdighet heter det.