ÄR DU EN SERVICEINRIKRTAD PERSON SOM OCKSÅ GILLAR ORDNING OCH REDA?

Nu söker vi på Tranås Golfklubb en ny kollega till vår kansli- och shopverksamhet.

Tjänsten är en heltidsanställning och eftersom vår högsäsong är maj – september vill vi att du arbetar mer timmar då och lite mindre när säsongen är över. Arbetet innebär i huvudsak dagtid men under högsäsongen kommer du att arbeta vissa kvällar och helger enligt schema.

Dina arbetsuppgifter är dels kansliuppgifter som handlar om service till våra medlemmar och greenfee gäster via i huvudsak telefon och e-mail men även vid personliga besök på vårt kansli.

Du kommer hantera och uppdatera vårt dataprogram (GIT) med ny- och avregistreringar samt rapporter av olika slag. Inköp av olika förbruknings- och kontorsmaterial ingår också i dina arbetsuppgifter.

Du kommer att jobba i vår shop där det handlar om att serva kunder som vill köpa utrustning och tillbehör samt de som vill boka eller betala för spel på våra banor.

Vi har ett härligt team hos oss på klubben som leds av vår Golfchef Niclas Arwefjäll.

Varmt välkommen med din ansökan till: niclas@tranasgk.se

Har du några frågor eller funderingar ring Niclas 0708-584232 eller vår ordförande Karin Ljungmark Malmström 0706-372808