En matchspelstävling som sträcker sig över hela säsongen 2017. Vi spelar matchspel med handicap. En klass där damer och herrar kan mötas under samma förutsättningar.

Alla kommer att få spela minst två matcher, förlorar man första matchen så hamnar man i en tröstturnering. Spelschema kommer sitta uppe på anslagstavlan i lilla rummet där man hämtar scorekort och lämnar in tisdags- och onsdagsgolfens scorekort.

Spelaren som står överst i varje match är den som ansvarar för att kontakt tas mellan spelarna. Spelarna kommer gemensamt överens om speldag och bokar sedan starttid. Matcherna i respektive omgång skall vara färdigspelade före de datum som anges på matchschemat.

Anmälningsavgiften betalas med fördel via Swish eller kort på GIT och avgiften skall vara betald innan första matchen spelas. Anmäl er på golf.se

Välkomna!