Om Shopen

Välkommen till Tranås Golfshop

I slutet av mars 2023 slår vi upp portarna i vår ombyggda golfshop och reception.

Vi är medlemmar i Golfstore och du hittar varumärken som Callaway, Cobra, Ping och Titleist på klubbor. Daily Sports, J.Lindeberg, Puma & FootJoy på kläder och skor i vår shop. Ett noga utvalt sortiment med fokus på kvalitet. Unik kunskap. Konkurrenskraftiga priser och bästa läget, direkt vid banan. I vår studio kan du testa nya klubbor i rätt miljö och se bollen flyga som du vill. Vi utför utprovningar och custom fittings för att på bästa sett skräddarsy klubborna efter dig och dina förutsättningar.

Tranås Shop & Golf Academy drivs i klubbens regi av Golfchef Niclas Arwefjäll PGA Club Professional med personal. Behöver du tips och råd delar dom alla gärna med sig – allt för att du ska hitta produkterna som passar just dig.

Välkommen önskar Niclas med personal.